שינוי תפיסה הרחקת מכרסמים בחברות תעשייה ותשתיות בשיטת מגנור

השיטה הרווחת להדברת מכרסמים בחברות תעשייה ותשתיות היא לגשת לפעולה אך ורק כאשר מתעוררת בעיה. הליקוי בגישה זו היא שברגע הפעולה יתכן שכבר יגרם נזק יקר ערך לחברה, אשר יתווסף גם לעלות ההדברה. חברת מגנור מציעה לחברות שיטה חדישה המביאה את האפשרות לנקוט בפעולה אקטיבית עוד בטרם הופעת הבעיה.

גישה אקטיבית להדברת מכרסמים בחברות תעשייה ותשתיות

כפי שציינו בתחילת המאמר, גישה פסיבית בהרחקת מכרסמים עשויה להגיע בשלב מאוחר מדי, כאשר המכרסמים כבר יצרו נזקים משמעותיים בתשתיות. חברת מגנור מציעה שיטה חדשה אשר מאפשרת גישה אקטיבית להרחקת מכרסמים, כדי למנוע היווצרות של נזקים מלכתחילה, באופן שאינו מצריך שימוש במלכודות רעל. המערכות של מגנור המפותחות ומיוצרות בישראל, מאפשרות פתרון מרחבי להגנה בכל אזור שהוא.

איך השיטה עובדת?

חברות תעשייה רבות אשר סובלות מנוכחות של מכרסמים בסביבת העבודה, מגלות כי מכרסמים אלה פוגמים בחוטי חשמל וכבלי תקשורת, נזקים אשר יכולים להביא לפגיעה ממשית בתפוקת החברה. מגנור שמה לעצמה למטרה להציע פתרון יעיל ורוחבי לבעיה זו באמצעות שימוש באמצעים טכנולוגיים, תוך הימנעות מוחלטת בשימוש ברעל.

מגנור מציעה שני סוגים של מערכות הרחקה הפועלות באמצעות גלים אולטראסוניים. המשיכו לקרוא כדי להכיר את שני סוגי הפתרונות הללו.

Rat Shield RS 1800

מוצר זה הוא למעשה רמקול מהפכני אשר משתמש בגלי קול בתדר גבוה, אותו בני אדם אינם יכולים לשמוע, כדי להרחיק את המכרסמים מהמקום. את המערכת מציבים בחדרי שרתים ומרכזי תקשורת, כמו גם בכל אזור בו ישנה נוכחות גדולה של כבלים. כאשר המערכת פועלת, התדר הגבוה שהיא מפיקה יוצרת סביבה לא נעימה עבור המכרסמים וכך הם נמנעים מלשהות בה וליצור בה נזק.

מערכת זו מציעה טווח שירות רחב ביותר ועל אף מידותיו הקטנות עוצמת הקול שהיא מפיקה היא חזקה עד מאוד. גם אם סביבת אזור התעשייה עשירה בלחות אין כל חשש שיגרם נזק למכשיר מאחר והוא מיוצר כך שהוא עמיד מאוד להיווצרות של קורוזיה.

Rat Shield Fuse Box

מוצר זה גם הוא עושה שימוש בטכנולוגיה של השמעת גלי קול בתדרים גבוהים להרחקת מכרסמים מאזורי תעשייה. את המערכת הזו ניתן להתקין על גבי פסי הדין הנמצאים על גבי לוח החשמל והתדר שהיא מפיקה מגיע למרחק של כעשרה מטרים ובפיזור של מאה ושמונים מעלות. את המערכת ניתן להתקין בקלות רבה, הודות לקליפס ההתממשקות הנמצא על גב היחידה. מאחר ותדירות הקול משתנה באופן רנדומלי, היא אינה מאפשרת למכרסמים להסתגל לתדר ולפלוש למרחב הממוגן במערכת.

מערכת זו מתאימה לכל סביבת תעשייה שהיא, בין אם מדובר במפעלים, בחדרי חשמל, בחדרי שרתים ואפילו בקניונים.

מערכת הרחקה מרכזית

סוג נוסף של מערכת להרחקת מכרסמים היא ה-RS 1800- Central Unit. מערכת זו למעשה מאפשרת הרחקה באזורים בהם יש נפח גדול של כבילה המתפרשים על שטח גדול. באמצעות מערכת מרכזית זו ניתן להפעיל עד מאה ושמונים רמקולים אולטראסוניים, שאותם ניתן למקם על פי הצורך. למערכת זו ישנה יכולה התראה על תקלות המתרחשות ביחידות הקצה או במערכת המרכזית עצמה. בנוסף, ניתן להפעיל את המערכת באמצעות טיימר פנימי בעת הצורך. למערכת זו ישנן גם שמונה סוגי תוכניות הפעלה אוטומטיות להתאמת התדרים לחללים ספציפיים.

לסיכום, מערכות הרחקת מכרסמים של מגנור מציעות יעילות שאין לה תחליף עבור תשתיות ומרחבי תעשייה. כך ניתן למנוע נזקים עתידיים ולהבטיח שהעסק שלכם ימשיך לפעול בכל עת ללא הפרעות מיותרות.

צריכים פתרון ליונים, מכרסמים ועטלפים?
דברו איתנו

מאמרים נוספים

איך מבריחים יונים

איך מבריחים יונים?

בעלי כנף נוטים לברוח כשמתקרבים אליהם, וכך גם יונים. אבל כשציפורים מחפשות מקום קינון מוגן ביישוב מאוכלס, קשה מאוד להרחיק אותן. יונים נוטות להעדיף גגות,

פטנט להרחקת יונים

יונת השלום היא סמל לניקיון, לשלווה, היא צחורה ושקטה, אבל במציאות יונים יכולות להיות מטרד לא נעים. הציפור המסמלת שלום מחפשת לקנן במקומות מוגנים, ובשטחים

הרחקת עטלפים מהגינה

הרחקת עטלפים מהגינה

עטלפים הם בעלי חיים מעופפים ממשפחת היונקים, שלהם מינים רבים המצויים גם בישראל. ישנם עטלפים החיים בתוך מערות, וישנם עטלפי פירות הנמצאים סביבנו ואנו יכולים