פתרונות לבתים פרטיים ודירות

מיגון בתים פרטיים

מגנור מספקת הגנה טכנולוגית משולשת ששומרת על בתים פרטיים ודירות מפני נזקי מכרסמים, עטלפים ויונים.

חוויית המגורים הבסיסית ביותר אמורה לספק תחושת בטחון, אסתטיקה והיגיינה. חולדות, עטלפים ויונים יכולים לערער בקלות על תחושות אלו, ולסדוק אפילו את חוויות המגורים הטובות ביותר. המערכות של מגנור מסייעות לדיירי בתים ודירות ליהנות מהחוויה הביתית, ולהפסיק לחשוש מאורחים בלתי רצויים.

הכירו את המערכות המתקדמות שלנו:

Rat Shield RS 1800: מערכת אלקטרונית מתקדמת שמרחיקה חולדות ומכרסמים בעזרת גלי קול אולטראסוניים. גלי קול בתדר שמותאם לטווח השמיעה הייחודי של המכרסמים מרחיקים חולדות מגגות בתים, דקים וחצרות – ושומרים על הבית שלכם נקי מצואה ונזקי כרסום.

Sonar Force: סונאר פורס היא מערכת חדשנית שפותחה על ידי מגנור, שמשדרת גלי קול ברציפות גבוהה. מיסוך הסונאר שיוצרת המערכת גורם לעטלפים לשנות את מסלול התעופה, ומרחיק אותם מקירות הבית, מהבריכה ומהסביבה הביתית בכללותה.

BirdLine Pro: מערכת שמרחיקה יונים מדירות ובתים פרטיים, ושומרת על גגות, מרפסות ופרגולות נקיות מלשלשת ונוצות. הרכזת הסולארית של המערכת מייצרת פולסי זרם משתנים, הנטענים אל פסי דריכה שמותקנים במקומות אסטרטגיים. מדובר בפתרון אידיאלי גם למיגון ספי שיש, ספי חלונות, לוחות סולאריים וקרניזים.

פיתוח וייצור ישראלי
ובינלאומי ע"י מגנור ישראל

 

נבדק ומוכח מחקרית

החברה היחידה בעלת תקינה
להדברה אלקטרונית

פתרון מלא 100% לבעיית המכרסמים

המערכות של מגנור מותקנות ופועלות בהצלחה באלפי בתים בישראל.

גם לכם מגיע ליהנות מחוויית מגורים נטולת הפרעות. מגנור כאן בשביל לסייע. דברו איתנו עוד היום.

קראו עוד על הרחקת יונים
קראו עוד על הרחקת עטלפים
קראו עוד על הרחקת מכרסמים