הרחקת יונים: לא חייבים לפגוע ביונה

היונים סימלו לאורך השנים את השלום, החל מהתפקיד המיוחד שהיה להם בעת המבול כשיונה הגיחה מעל לתיבת נוח עם עלה של זית וסימנה עבור האנושות את סיומו של עידן קשה במיוחד. אך כיום, היונים נתפסות על ידינו פעמים רבות כהפרעה לא קטנה – במיוחד כאשר הן נוחתות על המרפסת הביתית, מטילות ביצים ומביאות עמן שלל מחלות. מדבירי יונים משתמשים בשלל טכניקות על מנת למנוע מאותן היונים לנחות על המרפסת – החל מסלילי תיל כעורים ודוקרנים, רעלים ופתרונות אחרים המרחיקים את היונים תוך פגיעה אנושה או הרג. כיום, שיטה אלקטרונית חדשנית מנצלת את המחקרים המקיפים על הדרך בה היונים פועלות ומסוגלת להרחיקן באופן דיגיטלי מהטריטוריה שלכם – אם זו מרפסת, גג או גינה קטנה.

הכירו את השיטה החדשה שכבשה את ישראל בסערה – מערכת Birdline 2.M

יונים יודעות לזהות טריטוריות "חברותיות" בהן הן זוכות לכמות גדולה של מזון – כמו הפארקים או הכיכרות בהן יש כמות גדולה של אנשים המאכילים אותן בפירורי לחם. באותה מידה הן יודעות גם לסמן טריטוריה עוינת – שבה ניסו לפגוע בהן בעבר. כך, באמצעות מערכת המסמנת ליונים כי המרפסת שלכם היא אזור שבו לא כדאי לשהות הן לא יחזרו אליה שנית. מערכת Birdline 2.M הינה מערכת ייחודית מסוגה ומיוצרת בלעדית על ידי מגנור ישראל בעלת תקינה להדברה אלקטרונית לפתרון מושלם לבעיית היונים בעדני החלון והמרפסות. המערכת החדשנית עובדת על בסיס של פסי דריכה הגורמים למתח אלקטרוני קל להפתיע את היונה מבלי לפגוע בה. הדבר דומה להתחשמלות ברמה נמוכה מאד. היונה שדרכה פעם אחת על פסי הדריכה, לא תשוב למקום וחברותיה יעדיפו למצוא אזור עוין פחות.

מה כוללת המערכת החדשנית?

המערכת היא פשוטה מאד להתקנה וכוללת בקר סולארי ו2 מטר פס דריכה עמיד קרינת UV. הפתרון המוכח במאות אתרים בהם הותקן הוא אסתטי, שקוף ועובד על טכנולוגיה סולרית. לכן, אין צורך לדאוג לחיבור חשמלי. הוא אינו פוגע, בניגוד לפתרונות הדברת יונים אלימים אחרים בחייה של היונה. המערכת הזו עובדת באופן סולארי לגמרי על ידי אנרגיית השמש. כאשר ישנם 3 מצבי הפעלה יום , לילה או לאורך כל היום במשך עשרים וארבע שעות.

האם יש סכנה כי נזקי מזג האוויר יפגעו בתפקוד המערכת?

שאלה נפוצה נוגעת לתנאי מזג האוויר בארץ. לעתים יורדים גשמי זלעפות או שקרני השמש מגיעות למרפסת ומחממות אותה. למרבה המזל, פסי הדריכה השקופים מיוצרים בלעדיות לעמידות בתנאי מזג האוויר הקשים ביותר. כיום, ניתן להגדיר מערכת זו כשיטה הדיגיטלית היחידה המיועדת ומיוצרת לעבודה חיצונית מלאה. Birdline תוכננה לעבודה לשנים ולהעניק פתרון קל לאדני החלון בבית או המרפסות, ללא צורך בדוקרנים רשתות או בובות למיניהם .

מה הסיכון ביונים על המרפסת?

היונים עצמן אינן מהוות סכנה כמו הטפילים השונים החיים בין נוצותיהם. בדומה לחיות הבית תמצאו גם על היונים פרעושים וקרציות וחיידקים שונים שנצמדו לרגליהן כאשר עברו ממקום למקום. בנוסף, בחלק מהבתים תגלו גם יונים אמיצות במיוחד הנכנסות הביתה וטועמות חלק מכיכר הלחם הנמצאת על השיש לצד החלון. לא נעים בכלל.

מדוע לסכן את הילדים וחיות המחמד עם רעלים?

יש המנסים להילחם בבעיית היונים באמצעות הדבקה הדומה להדברת מכרסמים או תיקנים – באמצעות פיזור רעלים במקומות שונים על המרפסת או החלון. רעלים אלה המפוזרים בשטחי הבית עלולים להוות סכנה של ממש – במיוחד אם בבית חיים ילדים קטנים או בעלי חיים העשויים "לטעום" אותם בשוגג. השיטה הדיגיטלית, מעבר לפשטות ההפעלה והמראה האסתטי מאפשרת להיפרד לשלום מהיונים מבלי לסכן את בני הבית או את היונים עצמן.

פתרון ארוך טווח

יתרון נוסף שיש למערכת החדשנית הדיגיטלית הוא אורך החיים שלה. הפסים האלקטרוניים ממשיכים עמכם לאורך שנים רבות. אם אתם עוברים דירה בצורה תכופה תוכלו להתקין את הפסים בדירה הבאה ולהמשיך ליהנות ממרפסת נקייה ללא סכנה של מחלות הנובעות מקינון יונים במרפסת הביתית.

איך מזמינים את המכשיר? על מנת להזמין את המכשיר, התקשרו עוד היום לחברת מגנור – מפתחת מערכת Birdline 2M וקבלו הצעת מחיר משתלמת לפתרון בעיית היונים לאורך שנים. חייגו למספר 6139* ונציגינו ישמחו לספר לכם עוד המערכת ולתאם התקנה.

צריכים פתרון ליונים, מכרסמים ועטלפים?
דברו איתנו

מאמרים נוספים

איך מבריחים יונים

איך מבריחים יונים?

בעלי כנף נוטים לברוח כשמתקרבים אליהם, וכך גם יונים. אבל כשציפורים מחפשות מקום קינון מוגן ביישוב מאוכלס, קשה מאוד להרחיק אותן. יונים נוטות להעדיף גגות,

פטנט להרחקת יונים

יונת השלום היא סמל לניקיון, לשלווה, היא צחורה ושקטה, אבל במציאות יונים יכולות להיות מטרד לא נעים. הציפור המסמלת שלום מחפשת לקנן במקומות מוגנים, ובשטחים

הרחקת עטלפים מהגינה

הרחקת עטלפים מהגינה

עטלפים הם בעלי חיים מעופפים ממשפחת היונקים, שלהם מינים רבים המצויים גם בישראל. ישנם עטלפים החיים בתוך מערות, וישנם עטלפי פירות הנמצאים סביבנו ואנו יכולים