על אנשים ועכברים: הדרך הבטוחה להיפרד מבעיית המכרסמים

לאחרונה פורסם הסיפור שכמעט הוביל לתוצאות טרגיות – כאשר ילדי גן ששיחקו בבובות הבחינו בקופסה הכוללת תחליף חלב ובה הוטמן רעל עכברים שנועד להדביר את המכרסמים שנמצאו בגן. למרות שהיה מדובר בקופסה אטומה הילדים הצליחו לפתוח אותה ולהוציא את הרעל מתוכה. בנס, לא הורעלו אך התוצאה הייתה עשויה להיות טרגית. סיפור זה רק מחזק את הצורך הגובר והולך בפתרונות הדברה שאינם משתמשים ברעלים. הדברה כיום אינה בהכרח מחייבת להרוג את המכרסם או בעל הכנף הנמצא בשטחי הבית או הגן אלא להרחיקם חזרה לטבע.

המוח הישראלי ממציא לנו פטנטים

למרבה המזל המוח הישראלי מצליח להמציא פטנטים חדשים – גם בכל הנוגע לפתרונות ההדברה. מוצר ייחודי שפיתחה חברת "מגנור" הישראלית מאפשר להרחיק מכרסמים בדרך טבעית, בלי להרגם ומבלי להשתמש ברעלים כלל. כיצד עובדת השיטה? מכרסמים מסוגלים לשמוע תדרים שאוזן האדם אינה יכולה לשמוע. קיימים צלילים שגורמים להם לחוש שאזור מסוים אינו ידידותי עבורם. ממש כמו שאנו שומעים חיה פראית בטבע ומתרחקים מהאזור. מערכות מגנור להרחקת מכרסמים מיוצרות בשיטה ייחודית שגורמת למכרסמים לעזוב את האזור ולא לחזור אליו. המערכת עובדת בשיטת גלי קול כאשר יחידה אקטיבית משמיעה את הצליל – רק המכרסמים שומעים אותו אך בני אדם בסביבה לא יוכלו לשמוע תדרים אלה. כל אחד מהמכשירים עובד בצורה אקטיבית ומותאם לשטחי החוץ והפנים של בתים, משרדים ובניינים מסחריים. העכברים, החולדות ושאר המכרסמים מתרחקים מהאזור ונשארים בטבע. ללא רעלים וללא סיכון לילדים או לבעלי חיים.

מה ההבדל בין שיטה זו לשיטת הדברה רגילה?

בשונה משיטות ההדברה הרגילות בהן הורגים את אותה חולדה או עכבר שנמצא אבל לא פותרים את הבעיה הכללית אלא רק סממן לבעיה, שיטת מגנור מונעת את כניסת המכרסמים בצורה אקטיבית שיוצרת אזור עוין בצורה שיטתית ולמשך דורות ושומרת על האזור נקי ממכרסמים. מגנור הינה החברה היחידה שיש ברשותה תקן להדברה אלקטרונית אשר מיוצרת בישראל ומספקת פתרונות ללא שימוש ברעלים.

הפתרון האידאלי לגני הילדים

לאחר קריאת הכתבה שהתפרסמה בעיתון ובאתר "ישראל היום" העוסקת בסכנה שארבה לילדים שמצאו את רעל העכברים בקופסה בתוך הגן ניתן להבין את חשיבות הפתרון החדש במקומות כמו גני ילדים, בתי ספר ואף פעוטונים. מחד, מדובר במקומות בהם ישנה כמות גדולה של אוכל המפוזר על הרצפה על ידי הילדים. מזון זה עשוי למשוך מכרסמים למתחם. מאידך, במקומות האלה חשוב שלא להשאיר רעלים במקומות שהילדים יכולים להגיע אליהם. הפתרון האלקטרוני במקרה זה מסוגל להציל חיים.

מתאים גם למקומות בהם יש חיות מחמד

חתולים וכלבים ירחרחו בדרך כלל את האוכל לפני שיתקרבו לרעל. אך, חלק מהדרכים ליצור פיתיונות עבור המכרסמים מערבים שימוש במוצרי מזון המסוגלים למשוך גם את חיית המחמד. כאשר משתמשים ברעלים רגילים על מנת להדביר בעלי חיים לעתים קרובות גם חיות המחמד נחשפות לרעלים אלה. בנוסף, חתולים רבים מנסים לנשוך ולשחק בעכברים לאחר שהומתו על ידי הרעל. גם אם לא טעמו את הרעל באופן ישיר הם עלולים להיחשף אליו חלילה כאשר ישחקו עם העכבר המת. הדבר עשוי להוביל לתוצאה טרגית לבעל החיים שלנו. לכן, הפתרונות האלקטרוניים להדברת המכרסמים עומדים להיות הפתרון האולטימטיבי הן עבור מוסדות בהם נמצאים ילדים קטנים והן עבור בתים בהם יש חיית מחמד העשויה להיפגע מרעלים אחרים. חשוב לדעת כי הצלילים שמפיק המכשיר האלקטרוני אינם טורדים את מנוחתן של חיות המחמד.

השיקול האסתטי – מכשירים שאינם פוגעים בעיצוב שלכם

עמלתם רבות על מנת לעצב את הגינה הביתית. כעת, אתם מעוניינים לשלב בה את המכשירים האלקטרוניים המיועדים להרחקת המזיקים. למרבה המזל מכשירים אלה תוכננו על מנת שישתלבו באופן טבעי בצמחיה שלכם בחוץ. הם מעוצבים בצורה אסתטית וכמעט ואינם נראים לעין אם לא מחפשים אותם בפועל בגינה הביתית.

מדוע אנו רוצים להיפרד מהמכרסמים בבית?

חלק מאתנו זועק בבהלה כאשר עכבר מציץ אלינו מחור בקיר או חולדה מתחילה לחפור בקירות הגבס בבית. אחרים, מגדלים את החיות הללו כחיות מחמד. חשוב לזכור כי בטבע העכברים והחולדות הרבה פחות ידידותיים. הם עשויים להיבהל ולנשוך או לצעוד על השיש ולהשאיר אין ספור חרקים, טפילים ולכלוך על מוצרי המזון שלנו. בניגוד לעכברים שיישארו בגובה פני האדמה, החולדות מסוגלות לטפס גם לגובה ולהיכנס לבית דרך עליית הגג או חריצים שונים בבית. אם לא מצאו חריצים אלה – הם עשויים לכרסם בשיניהם את הצנרת על מנת להיכנס לבית וליהנות מסעודה טובה המבוססת על שאריות ארוחת הערב שנשארו מהלילה הקודם. לכן, גם אם איננו רוצים להרוג אותם – בוודאי שנרצה להרחיקם מהמרחב הביתי. הן שיקולי אסתטיקה והן שיקולי בריאות מובילים אותנו לפתרונות האלקטרוניים המתוחכמים המסמנים בצורה ברורה לעכברים – אין לנו דבר נגדכם אבל אולי עדיף שתחפשו טריטוריה אחרת.
להזמנת המוצרים המתקדמים וקבלת ייעוץ בנוגע לפתרונות יעילים ובטוחים להפטר מהמכרסמים בבית חייגו למגנור – 6139*

צריכים פתרון ליונים, מכרסמים ועטלפים?
דברו איתנו

מאמרים נוספים

איך מבריחים יונים

איך מבריחים יונים?

בעלי כנף נוטים לברוח כשמתקרבים אליהם, וכך גם יונים. אבל כשציפורים מחפשות מקום קינון מוגן ביישוב מאוכלס, קשה מאוד להרחיק אותן. יונים נוטות להעדיף גגות,

פטנט להרחקת יונים

יונת השלום היא סמל לניקיון, לשלווה, היא צחורה ושקטה, אבל במציאות יונים יכולות להיות מטרד לא נעים. הציפור המסמלת שלום מחפשת לקנן במקומות מוגנים, ובשטחים

הרחקת עטלפים מהגינה

הרחקת עטלפים מהגינה

עטלפים הם בעלי חיים מעופפים ממשפחת היונקים, שלהם מינים רבים המצויים גם בישראל. ישנם עטלפים החיים בתוך מערות, וישנם עטלפי פירות הנמצאים סביבנו ואנו יכולים