Removal Bird From a Tiled Roof

הרחקת יונים היא אינה משימה פשוטה כלל. יש מגוון סיבות לכך שהרחקת יונים היא נושא כאוב עבור בעלי בתים. במהלך השנים הומצאו שלל שיטות שניסו להתגבר על המפגעים שהיונים יוצרות, אך אלו תמיד מוצאות דרכן חזרה על הגגות, המרזבים והמרפסות. ישנו אזור אחד אשר מועד לפורענות במיוחד בקרב היונים וזהו גג הרעפים. שם הן יוצרות נזק רב שדורש הוצאות כספיות נלוות לא מבוטלות. אם אתם רוצים לדעת איך להרחיק יונים מגג רעפים, תגלו את הפתרון לכך במאמר זה.

אילו נזקים נמנע על־ידי הרחקת יונים מגג רעפים?

אפשר לחלק בקלות את סוגי המטרדים שהיונים גורמות לארבע קטגוריות: רעש, לכלוך, מחלות ונזק לרכוש. ראשית, אף אדם אינו נהנה לשמוע על גג ביתו עשרות יונים הומות. אם כי זהו ככל הנראה המטרד הקל ביותר מבין הארבעה. שנית, כולנו מכירים את מראה הלשלשת הלבנה אשר מכסה את הרעפים, ויוצר מפגע אסתטי מובהק לביתנו. שלישית, היונים נושאות מחלות רבות, כינים, קרציות, פרעושים ועוד. מחייה של יונים בקרב ילדים וקשישים מהווה סכנה אמיתית לשלומם. אך כאן לא מסתיימות הסיבות לבצע הרחקת יונים מהגג.

 

מראה הלשלשת אשר אומנם אינו נעים איננו הבעיה העיקרית, אלא הנזק שהיא גורמת. צואת היונים היא חומצית במיוחד וביכולתה לגרום לחומרים אשר מרכיבים את גג הרעפים והמרזבים להתפורר לחלוטין. על מרבית גגות הרעפים בישראל מותקנים דודים וקולטני שמש אשר עשויים גם הם להיפגע קשות בעקבות לשלשת היונים. בשל כל הסיבות הללו ועוד הרחקת יונים מגג הבית היא צעד הכרחי אם אתם מעוניינים למנוע הוצאות כבדות.

אילו שיטות הרחקת יונים מגג רעפים קיימות בשוק?

היונה היא ציפור אינטליגנטית אשר קובעת את ביתה במקום אחד על פי תנאי המחיה שבמקום זה. בשל כך, קשה לשכנע אותה לבחור מקום חדש לחיות בו. קיימות מספר דרכים של Removal Bird From a Tiled Roof וכל אחת מהן פועלת על עיקרון אחר.

התקנת דוקרנים היא בין השיטות המוכרות ביותר כדי לבצע Removal Bird From a Tiled Roof. בשיטה זו מוצבים דוקרני נירוסטה או פלסטיק באזור המחיה של היונים, כדי להפוך את אזור הקינון שלהן לשטח מחיה לא נעים. הבעיה בשיטה זו היא שהיונים מצליחות פעמים רבות למצוא דרך להתיישב בין הדוקרנים.

שיטה נפוצה נוספת של Removal Bird From a Tiled Roof היא הצבה של סלילי קפיצים. כאשר היונה נוחתת על הקפיץ, הוא מתחיל לנוע ולהפר את יציבותה. ברגע שהיא מזהה כי מדובר באזור מחיה שאינו יציב היא תעזוב את המקום ותמצא אזור מחיה חדש. עם זאת ישנה בעיה מסוימת בשיטה זו של הרחקת יונים מגג רעפים משום שבדומה לדוקרנים, היונה מוצאת פעמים רבות את דרכה בין הסלילים וכתוצאה מכך נשארת במקומה.

הרחקת יונים מגג הבית בשיטה אלקטרונית

הדרך היעילה והאסתטית ביותר של Removal Bird From a Tiled Roof היא הרחקת יונים אלקטרונית. שיטה זו מופעלת באמצעות פסי הולכה חשמלית העשויים אלומיניום אשר מחוברים לפסי סיליקון שקופים. את פסי ההולכה יתקין טכנאי מוסמך בצורה אסטרטגית על הגג ויחבר אותם לרכזת סולארית. הרכזת מאפשרת הפעלה של המכשיר בכל עת מבלי שתצטרכו לחבר אותו לחשמל או ללחוץ על כפתור הפעלה.

 כאשר היונה תתיישב על גבי פסי הסיליקון, היא תחוש בזרמים חשמליים ברגליה. הפולסים החשמליים אינם חזקים מספיק כדי לפגוע בה, אלא רק לגרום לה לחוש באי נוחות. בשלב הזה היונה תבין שאזור זה אינו נעים לקינון ולכן תעדיף למצוא מקום אחר.

 Removal Bird From a Tiled Roof חייבת להיות אסתטית, כדי לשמר את חזות ביתכם ולא להוסיף ולגרוע ממנו על ידי החלפת מפגע חזותי אחד באחר. מערכת ההרחקה האלקטרונית נסתרת מהעין, כך שהיא אינה פוגמת במראה הכללי של הבית. יתרון נוסף של המערכת על פני שיטות אחרות של Removal Bird From a Tiled Roof היא שהיונה אינה מתרגלת אליה. מאחר והפולסים החשמליים יוצאים בעוצמה ובקצב משתנים, אין ליונה כל דרך לחזות מתי היא תחוש באי נעימות. בנוסף, המערכת עמידה מפני פגעי מזג האוויר, לחות וקרינת שמש. 

הרחקת יונים מגגות סולאריים

פסי ההרחקה האלקטרונית מתאימים גם עבור הרחקת יונים מגגות סולאריים אשר עומדים בסיכון מוגבר להינזק מלשלשת היונים. אם יינזקו הלוחות בגג הסולארי, הדבר עשוי לפגום באספקת האנרגיה של הבית כולו. התקנה של מערכת הרחקת יונים אלקטרונית תמנע את הבעיה הזו בקלות.

 

לסיכום, Removal Bird From a Tiled Roof באמצעות הדברה אלקטרונית, היא פתרון הומני, אסתטי ויעיל. שיטה זו יעילה ביותר ומהווה פתרון מושלם לבעיית היונים.

We wish you a pleasant tour!

Read more about pigeons control
Read more about bats control
Read more about rats control